22 września 2010

Słowem wstępu...

Moje pasje, natchnienia, życie...


Praca rąk i wyobraźni?
Rękodzieło nigdy nie było mi obce. Kiedyś przetapiałam świece na ozdobne oraz tworzyłam biżuterię, aktualnie uprawiam szydełko małego formatu i decoupage na niewielkich powierzchniach (włącznie z biżuterią). Aranżacja wnętrz to kolejna pasja, której oddaję się z upodobaniem, realizując własne wizje we własnym domu, począwszy od poddasza. Są to moje sposoby na to by przedmioty i miejsca zwyczajne przeistoczyć w unikalne i niepowtarzalne, czasem zaskakujące, by posiadały duszę i swój własny klimat. Wszystko to sprawia, że odpoczywam i realizuję się jednocześnie, wkładam w pracę uczucia, przeżycia i nastroje.

Inspiracja?

Inspiracją dla mnie jest otoczenie, natura, postacie - ich osobowości i nastroje, oraz przedmioty same w sobie, gdy to niekiedy patrząc na nie - widzę oczyma wyobraźni juz je zmienione własną ingerencją.

Prywatnie?

Jestem żoną i mamą oraz opiekunką kilku pielęgnic zamieszkujacych domowe akwaria. Bardzo sobie cenię prozę latynoamerykańską, której oddaję się w codziennej podróży.


Marzenia?
Mam ich kilka. To takie moje Siedem Życzeń, do spełnienia których staram się konsekwentnie dążyć. Mam cichą nadzieję, że staniecie się moimi Wspólnikami w ich realizacji.
Serdecznie zapraszam do mojej - na razie wirtualnej -Pracowni.