11 października 2010

Wyzwolenie z odrętwienia

Jakoś się pozbierałam po tym Carmelu choć przykro mi było niewymownie.
Przeszłam od słów do czynów i zaprosiłam się z mężem do domu Kota. trudno tam badać wpływ alergenów SIBa na niego, bo w Kotowie rasy się mieszają. Chciałam jednak by poznał Kota czarnego (płci nadal nie znamy :)  Było trochę kichania i swędzenia, ale Kota - mąż polubił i generalnie widzę, że jest bardzo optymistycznie do Kota nastawiony. Do tego stopnia, że pojechaliśmy odwiedzić również profesjonalną hodowlę. Niestety tam też Norwegi biegały. Ale co się naprzytulał Poldi'ego - to jego. Poldi jest cudnym kotem SIB z Niemiec - przyznam szczerze - zakochałam się w nim.
Poldie prezentuje się tu:
http://odivanki.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=96&Itemid=96

Hodowla: "od Ivanki*PL"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz