27 marca 2011

Craftowa niedziela

Wczoraj jak przysiadłam to nie mogłam skończyć. Miałam w planie decou na jajku a wyszły świąteczne kartki. Decou na jajku nie wyszedł : ( Ale to nic, jeszcze mam pomysł by ubrać jajka w kordonek : )
Ponadto scrapkowała ze mną moja córka : ) Miała być laurka dla taty, ale w końcu stwierdziła, że zrobi notesik.
Notesik składa się z 4 kart - każda jest osobną laurką tak na prawdę : ) Przedstawię go w osobnym poście.

A kartki wyślę na święta - w końcu będę miała radość z ich wysyłania. A nie, że pójść do kiosku, wylizać znaczki i aby szybciej do skrzynki.







I jeszcze jedna kartka tym razem foux i absolutnie nieświąteczna. Za to może być np. "dziękuję". Tylko napis należy odpowiedni dostawić:

1 komentarz:

  1. dumna jestem z mojej uczennicy :D piękny foux tile i świetne kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń