15 lutego 2012

Prace rękodzieliczne później ... na razie koty!

Oszalałam chyba zupełnie. Zarejestrowałam moje koty na wystawę, która ma odbyć się w Warszawie.
Gaba (Judytka Sun of Gaba*PL) wystąpi w klasie otwartej kotów dorosłych (mimo, że ledwie skończyła 10 m-cy, ale inaczej się nie da). W klasie tej koty pieknią się celem uzyskania tytułu championa. Aby mieć ten tytuł musi dostać ocenę doskonałą (Ex1) trzykrotnie na trzech wystawach i od trzech różnych sędziów.
Zarunia występuje w klasie kotów domowych. Jest kotką bez wątpienia w typie syberyjskim, ale jej pochodzenie nie jest udokumentowane. Bardzo boję się czy z tego powodu mnie nie pogonią z nią sędziowie, bo gdy kot domowy zbyt przypomina rasowego to nie jest to mile widziane/tak mi się zdaje.

Biłam się z myślami, a jednocześnie małymi kroczkami uzupełniałam formalności, które należy spełnić by kot w wystawie mógł wziąć udział. Nie ma odwrotu. Zapłacone - zatwierdzone.
Wystawa 25 lutego : )))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz